Vraag op tijd uw document aan!

Let op, van 21 december vanaf 12.00 uur tot en met 6 januari kunt u geen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs aanvragen of ophalen. Ook kunt u geen verhuizing doorgeven of een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) of verklaring omtrent het gedrag (VOG) aanvragen of ophalen. Dit kan ook niet online. Inwoners die eind december een nieuw document nodig hebben, worden dringend verzocht uiterlijk vrijdag 14 december hun aanvraag te doen. Uw aangevraagde document kan uiterlijk tot vrijdag 21 december 12.00 uur afgehaald worden op het gemeentehuis. Voor het doen van aangifte van geboorte of overlijden kunt u bellen met het nummer 14 0594.

De gemeentelijke producten zijn tijdelijk niet te verkrijgen omdat de gemeenten alle persoonsgegevens in één administratie zetten. Voor zaken anders dan burgerzaken, zijn de gemeentehuizen op 27 en 28 december van 9.00 tot 12.00 uur geopend.

E-mail updates

Ontvang een update als een nieuw artikel op deze website wordt geplaatst.
Facebook
Twitter